کارت ویزیت مشاور املاک یک ابزار تبلیغاتی است که باید اطلاعات مهم و جذابی را در فضای کوچکی به نمایش بگذارد. برای طراحی یک کارت ویزیت مشاور املاک خوب، باید به عوامل زیر توجه کرد :
- نام و آرم برند : نام و آرم برند شما باید بهخوبی قابل شناسایی و مرتبط با حوزه املاک باشد. ما از رنگها و فونتهایی استفاده می کنیم که با شخصیت و سبک کاری شما هماهنگ باشند.
- شماره تماس : شماره تماس باید به وضوح و بهصورت کامل در کارت ویزیت ذکر شود. ما از کد QR یا نماد تلفن همراه برای جلب توجه بیشتر استفاده می کنیم.
- آدرس پستی و سایت : نشانی محل و سایت شما باید بهصورت کوتاه و قابل فهم در کارت ویزیت آورده شوند. برای این منظور ما از کد QR یا نماد وب برای ارائه لینک مستقیم به سایت شما استفاده می کنیم.
- شبکههای اجتماعی : شبکههای اجتماعی باید با نام کاربری یا آدرس کامل در کارت ویزیت ذکر شوند. برای این بخش هم ما از نمادهای شبکههای اجتماعی برای نشان دادن حضور شما در آنها استفاده می کنیم.
- تصاویر و المانهای مناسب : تصاویر و المانهای مناسب میتوانند در معرفی کسبوکار شما به مخاطبان کمک کنند. ما از تصاویری از املاک یا خط افق شهر در پشت کارت ویزیت و یا از سایر المان های مشابه برای طراحی هر چه بهتر کارت ویزیت شما استفاده می کنیم . همچنین از المانهایی مانند خانه، ساختمان، کلید یا نقشه برای نشان دادن حوزه فعالیت استفاده می کنیم.